A dobolás egy terápiás kiegészítő elem a gyerekek életében. A szülők arról számolnak be, hogy a zenélés hatására a gyermeküknek javul a teljesítménye a suliban, fejlődnek a reflexek, kézírásuk is. Itt tulajdonképpen kidobolják magukból a stresszt, ezáltal kiegyensúlyozottabbak lesznek – mesélte Dani, aki szerint a gyerekekkel egymást inspirálják a közös órákon.
Milán arra ösztönzött, hogy új tanítási eszközöket vezessek be az órákra. Mivel kottát nem tudunk olvasni, ezért mindent eldúdolok, részletesen elmagyarázok neki, hogy egy belső vizuális képet kaphasson, ami segít a gyakorlatokat elsajátítani. Mivel nem látja, hova üt, pontosan a fejében kell lennie egyes pergők, cintányérok elhelyezkedésének. Milán sokkal inkább a fülére hagyatkozik, mint más érzékszerveire, ami előnyös is lehet számára, ezáltal jobban ráérezhet egy-egy szám ritmusára – mesélte a tanár.
Tovább a teljes cikk olvasásához…